برق و الکترونیک

درباره برق و الکترونیک بیشتر بدانید

برق و الکترونیک

درباره برق و الکترونیک بیشتر بدانید

درباره برق و الکترونیک بیشتر بدانید

  • ۰
  • ۰

فیلمبرداری دیجیتال

کاربرد دوربین دیجیتال یعنی که آن دیگر به RAL( نوعی سیستم کد گذاری رنگ) محدود نیست .

دوربین هایی که استفاده مصرفی دارند میتوانند معمولا قابلیت ثبت 60 تصویر در سطح HD ارائه کنند , ضبط کنند و ۱۲۰ تصویر را با رزولوشن VGA ارائه دهند که ما انتظار داریم این تعداد ازیاد شود فعلا  HD رواج زیادی دارد . پس بیایید با جزییات زیاد تری آن را بررسی کنیم . کیفیت HD تصاویر پهنی با رزولوشن بالا ۱۶:۹ خلق میکنند .

این فرمت به استاندارد جهانی تبدیل شده است که به صورت دو اندازه ۷۲۰ در ۱۲۸۰ ( کیفیت HD کامل) و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که هر دونوع آن۲٫۱ و ۰٫۹ مگابایت  خروجی میدهد .

هر استاندارد خاص امکان ثبت ۲۵ تصویر را دارند . اما دقت کنید دوربین های مداربسته ی استاندارد انتخاب کنید .

طراحی ۱۰۸۰ HD به تقسیم مراحل اسکن کردن تصویر اشاره میکند , درحالی که پیشرو ۱۰۸۰ پیکسلی HD اسکنی دارای تصاعد میباشد . این درحالی است که خطوط تلویزیون به صورت زوج و فرد تقسیم بندی میشود .

آموزش استاندارد های ویدئو

استانداردهای ویدئو از نظرتاریخی , اندازه استاندارد سنسور های صنعت عبارت اند از :

۱/۴ اینج , ۱/۳ اینچ , ۱/۲ اینچ برای ویدئو استاندارد که در آن عرض تصویر : ارتفاع ( که به عنوان نسبت ابعاد شناخته شده است ) ۴ : ۳ برای ویدئو های کم عریض میباشد .

دوربین های آنالوگ با استاندارد های CCIR (استاندارد کالیفرنیا) وPAL (نوعی سیستم رمز گذاری رنگی برای تلوزیون های آنالوگ) به عنوان نمونه برداری پیکسل D1 شناخته شده است , اکنون به عنوان کارت حافظه (SD) (تعریف استاندارد) شناخته میشود تا اینکه با HD  (تعریف بالا) که با تعداد بیشتری از پیکسل ها ،که بعدا شرح داده میشود اشتباه نشود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی